PUNK FORUM » FAQ
» Statystyki
» Grupy
» Użytkownicy
» Szukaj
» Zaloguj
» Rejestracja

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Aneta
Czw 03 Mar, 2011
Debilizmy miesiąca
Autor Wiadomość
Browar
Gość
Wysłany: Sob 23 Lut, 2008   Debilizmy miesiąca

Mnogo ostatnimi czasy,oj mnogo i obficie,taki stan rzeczy nie może pozostać bez echa.
Reakcja?Bardzo prosta - raktywacja,znanego,lubianego i oczekiwanego wątku.
Panie i Panowie,Ladies and Gentlemans,Damen und Herren,Mesdames et Messieurs przed wami:
DEBILIZMY MIESIĄCA.

Zasady są takie same jak przy poprzednich edycjach. Dla nie kumających cza-czy,przypominamy proste i nieskomplikowane zasady nominacji,oto one:

Wybrane kwiatki podsyłacie do urodziwej użytkowniczki: Anety :arrow:
http://forum.punkserwis.o...ode=post&u=1883 - wpisując w temacie "Debilizmy - nominacje".
Kiedy już wykonacie ten niezmiernie istotny krok,zostaje utworzona ankieta z Waszych propozycji.
Ankieta trwa dwa tygodnie.Każdy może głosować TYLKO na jeden debilizm.
Rownież w tej edycji jak i w poprzedniej,debilizmy będą anonimowe.

CZAS START,macie 10 dni (słownie: dziesięć dni) na zgłaszanie swoich propozycji.
Miłej zabawy.
Ostatnio zmieniony przez Browar Pią 07 Mar, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
Aneta
kąśliwa żmija

Dołączyła: 02 Gru 2005
Posty: 2702
Skąd: Ohra
Płeć:
Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

Browarku zapraszam na PW 8)
 
Krejzibarbielofciambojów

Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 1
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009   

Cześć!:*
 
wawrzon


Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 2235
Skąd: Sosnówka / Wrocław
Płeć:
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009   

i co z tymi debilizmami ... ?
_________________
"czy zastanawiałeś się, co być zrobił gdybyś mógł, bezkarnie zabijać, gdybyś był jak bóg"
 
 
Aneta
kąśliwa żmija

Dołączyła: 02 Gru 2005
Posty: 2702
Skąd: Ohra
Płeć:
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009   

Nic.


edit
wawrzon napisał/a:
co z tymi debilizmami ... ?


juz cos :twisted:
 
Spoko Kumpel


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 32
Płeć:
Wysłany: Sob 10 Lip, 2010   

zgłaszam swoją kandydaturę
_________________
fajnie było
 
kubarockman
Debil naczelny


Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 551
Skąd: Ww
Płeć:
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Sob 10 Lip, 2010   

oj coś slabiutko w tym roku
 
 
Spoko Kumpel


Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 32
Płeć:
Wysłany: Nie 11 Lip, 2010   

masz racje, 08 i 09 to byli czasy
_________________
fajnie było
 
Foxy 68


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 2289
Płeć:
Wysłany: Nie 11 Lip, 2010   

07 / 08 to byli dopiero!
_________________
PAMIĘTAJ CHUJU ABYŚ DZIEŃ ŚWIĘTY ŚWIĘCIŁ! :old:
 
kaktusiara

Dołączyła: 13 Lip 2010
Posty: 7
Płeć:
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: Śro 28 Lip, 2010   

Ostatni debilizma moim zdaniem to ta PARADA MIŁOŚCI W NIEMCZECH :punk: to było mega głupie :!: :!: :!: :!: :!:
 
ko0niu
jaszczurka beznoga


Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 2984
Skąd: Ostrowiec Św./ Krakau
Płeć:
Wysłany: Śro 28 Lip, 2010   

:lol: absolutnie nie wyczaiłaś o co chodziło w tym plebiscycie debilizmów.
 
 
Hamel


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 549
Skąd: Pyrlandia
Płeć:
Wysłany: Śro 28 Lip, 2010   

...dzięki czemu automatycznie dostajesz się na listę kandydatów... :lol:
_________________
"To jest punk rock, stary - tu się kradnie i morduje!"
 
BadMotherfucker


Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 2818
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć:
Wysłany: Śro 28 Lip, 2010   

...i obierasz pozycję lidera ze względu na niski poziom rozgrywek i brak kandydatów :faja:
_________________
"Z każdym dniem mojego życia zwiększa się nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę"
"Ktoś zapytał mnie: czym jest punk? Kopnąłem w śmietnik i powiedziałem: to jest punk. Wtedy on kopnął i spytał: to jest punk? Odpowiedziałem: nie, to jest trendy"
 
gooy


Dołączył: 12 Sty 2004
Posty: 1389
Skąd: Freistaat Sachsen
Płeć:
Wysłany: Śro 28 Lip, 2010   

jakby sie zadeptali na brudstoku to by pewnie roniła krokodyle łzy
_________________
Brains :!:
 
 
Foxy 68


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 2289
Płeć:
Wysłany: Czw 29 Lip, 2010   

spokojnie.to może jeszcze nastąpić :bananik: :mrgreen:
_________________
PAMIĘTAJ CHUJU ABYŚ DZIEŃ ŚWIĘTY ŚWIĘCIŁ! :old:
 
BadMotherfucker


Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 2818
Skąd: się biorą dzieci?
Płeć:
Wysłany: Czw 29 Lip, 2010   

Foxy 68 napisał/a:
spokojnie.to może jeszcze nastąpić :bananik: :mrgreen:


Będziesz czekał przy wejściu z glanami w pogotowiu :?: :punk:
_________________
"Z każdym dniem mojego życia zwiększa się nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę"
"Ktoś zapytał mnie: czym jest punk? Kopnąłem w śmietnik i powiedziałem: to jest punk. Wtedy on kopnął i spytał: to jest punk? Odpowiedziałem: nie, to jest trendy"
 
Rotten82


Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 2135
Skąd: woj.Częstochowskie
Płeć:
Wysłany: Czw 29 Lip, 2010   

BadMotherfucker napisał/a:
Foxy 68 napisał/a:
spokojnie.to może jeszcze nastąpić :bananik: :mrgreen:


Będziesz czekał przy wejściu z glanami w pogotowiu :?: :punk:

Po to żeby wbić się na krzywy ryj na bani na techno, zrobić pogo na parkiecie i słuchać odgłosów lasek w sandałkach "ała, on ma glany!" :grin:
_________________


http://barbiedolls.bandcamp.com/
http://www.facebook.com/BarbieDollsPunk
 
Foxy 68


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 2289
Płeć:
Wysłany: Czw 29 Lip, 2010   

Cytat:
Będziesz czekał przy wejściu z glanami w pogotowiu

nie.przydusze co ładniejsze sikoretty.
_________________
PAMIĘTAJ CHUJU ABYŚ DZIEŃ ŚWIĘTY ŚWIĘCIŁ! :old:
 
Aneta
kąśliwa żmija

Dołączyła: 02 Gru 2005
Posty: 2702
Skąd: Ohra
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

kaktusiara napisał/a:
Ostatni debilizma moim zdaniem to ta PARADA MIŁOŚCI W NIEMCZECH


1.
 
Aneta
kąśliwa żmija

Dołączyła: 02 Gru 2005
Posty: 2702
Skąd: Ohra
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Mecenas napisał/a:
zdrada w związku sama w sobie nie jest niczym złym, złym jest tylko to że krzywdzi się w ten sposób druga osobę


kandydat nr 2.

:arrow: :arrow: :arrow:

szukać i dawać następne mi na PW w formie cytatu


:cancan:
 
Mecenas
Mecewąsik


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 3699
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

obrażam sie na ciebie i olewam szpital :dupa:
_________________
Si Deus nobiscum, quis contra nos?
 
Aneta
kąśliwa żmija

Dołączyła: 02 Gru 2005
Posty: 2702
Skąd: Ohra
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

to nie ja podbiłam Twoją kandydaturę :glupek:

a i tak wiedziałam, że na szpitalu Cie nie będzie :jacko: :misiek: :P
 
Stanzberg
Dead Press


Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 5542
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Mecenas napisał/a:
olewam szpital
Czyli z terapii nici. :evil: Jeszcze będziesz potrzebował leczenia, no i nie ukoisz nerwów przy swoim CD Colliny które ciągle mam. :twisted:
_________________
Projektowanie graficzne www.stanski.pl
 
Mecenas
Mecewąsik


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 3699
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Stanzberg napisał/a:
nie ukoisz nerwów przy swoim CD Colliny które ciągle mam. :twisted:

czuje sie namówiony :mrgreen:
_________________
Si Deus nobiscum, quis contra nos?
 
Stanzberg
Dead Press


Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 5542
Płeć:
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Tym razem znów zostawisz na ławce, ale do trzech razy sztuka. :mrgreen:
_________________
Projektowanie graficzne www.stanski.pl
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





© 2002-2013 PunkSerwis | All human rights reserved
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14