Wysłany: Wto 15 Lip, 2025 rcp i kontrola dostÄ™pu w firmie
Zastanawiam się, czy naprawdę warto w firmie wdrażać system RCP (rejestracja czasu pracy) i kontrolę dostępu – czy to nie jest trochę na wyrost, zwłaszcza jak mamy niewielki zespół?
Systemy RCP i kontroli dostępu to przede wszystkim porządek – jasne zasady wejść i wyjść, nadzór nad tym, kto i kiedy był w firmie. Bardziej niż nadzór, to narzędzie do analizy – da się łatwo wygenerować dane o czasie pracy, nadgodzinach czy nieobecnościach. Daje też poczucie bezpieczeństwa – kontrolujesz dostęp do biura, magazynu czy serwerowni. Na blogu można znaleźć wyjaśnienie korzyści – https://tomaszsoluch.pl/po-co-twojej-firmie-system-rcp-i-kontrola-dostepu/ – tekst podchodzi do tematu praktycznie i pokazuje zastosowania w małych i większych strukturach. Jak chcesz usprawnić rozliczenia i minimalizować chaos związany z czasem pracy – to się nadaje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz zał±czać pliki na tym forum Możesz ¶ci±gać zał±czniki na tym forum