|
PUNK FORUM Forum Punkowe |
|
Kultura & Sztuka - Filmy ukochane - forumowy ranking
Blekit - Nie 08 Sty, 2006 Temat postu: Filmy ukochane - forumowy ranking Wiem, że ciężko wybrać tylko daną ilość filmów ukochanych dla danej osoby, ale proponuję spróbować taką zabawę w gronie forumowym i zobaczymy na ile pokrywają się nasze gusta.
Każdy chętny robi listę - minimum 10 filmów, maksimum 30 filmów.
Pierwsze dziesięć filmów dostaje po 2 punkty, reszta dostaje po 1 punkcie.
Hey Ho! Let's Go!
buri - Nie 08 Sty, 2006
no dobra to jade
pulp fiction
reservoir dogs
casablanca
gofather I
godfather II
lost highway
czas apokalipsy
las vegas parano
dam za vesanje (czas cyganów)
trainspotting
underground
fiddler on the roof (skrzypek na dachu)
american beauty
czarny kot biały kot
sin city
symetria
amelia
rejs
sens zycia wg monty pythona
scarface
zivot je cudo (życie jest cudem)
rear window (okno na podwórze)
desperado
oldboy
symphaty for mr vengance
dług
casino
la haine (nienawisc)
once upon a time in america
four rooms (cztery pokoje)
street- core - Pon 09 Sty, 2006
To jedziemy:
1. Poszukiwanie świętego grala Monty Pyton
2. Zywot Braiana Monty Python
3. Rejs
4. Miś
5. Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
5. Ojciec Chrzestny I
6. Ojciec Chrzestny II
7. Ojciec Chrzestny III
8. Romper Stomper
9. Reqwiem dla snu
10. Noc na ziemi
11. Dzień świra
12. Adwokat diabła
13. Hanibal
14. Milczenie owiec
15. Znak smoka
16. Pulp Fiction
17. Opowieści kuchenne
18. Wodzirej
19. Sexmisja
20. Shrek
Pewno coś by mi przyszło jeszcze do głowy, ale to są napewno moje filmy nr 1
Cytat: | Zagubiona autostrada / Lost Highway |
No nie pierdol Ja widziałem ten film oglądałem 2-3 razy i do dziś nie wiem o co w nim chodzi
paul997 - Pon 09 Sty, 2006
01. Grey Zone
02. The DESCENT
03. Dog Soldiers
04. Evil Dead
05. Saw
06. Lords Of Dogtown
07. Efekt Motyla
08. Jacket
09. Dług
10. HELLRAISER
11. The Shining
12. Serca Atlantydow
13. Przeklety
14. Smetarz dla zwierzakow
15. The Eye
16. Ring 2
17. Smakosz
18. AMITYVILLE
19. Dead Birds
20. Jeniec
21. Matrix
22. ZIELONA MILA
23. NOŻOWNIK
24. Lot Feniksa
25. 28 Days Later
26. Ghost Ship
27. Zły Skręt
28. Symetria
29. Upadek
30. *To miejesce zatrzymam na Walk The Line*ktore juz mam,ale czekam na tekst
XbobsonX - Wto 10 Sty, 2006
kocham i mdlatego ciezko
a żeby zrobic brutalna selekcje potrzebuje czasu.ale zrobie to bo chyba w tym dziale nieliczni,którzy sa zdecydowana wiekszoscia maja glos:)z brakiem czasu wiaze sie tez to,ze duzo dobrych filmow czeka na ogladniecie-na razie chyba bardziej zbieram niz ogladam, wiec list bedzie poddawana czestej korekcie:)
geerwazy - Czw 12 Sty, 2006
Pulp Fiction
Wściekłe psy
Prawdziwy romans
Kill Bill
Underground
Ghost Dog
Wniebowzięci
Lśnienie
Forrest Gump
Las Vegas Parano
Pi
Trainspotting
Requiem for a dream
21 gramów
Leon Zawodowiec
Rejs
Miś
Hydrozagadka
Symetria
Wróg u bram
Nieustraszeni bracia Grimm
Zielona mila
Upadek
Jak rozpętałem II wojne światową
Amelia
Święci z Bostonu
Podwójne życie Weroniki
Przekręt
Porachunki
SHINTA - Sob 14 Sty, 2006
miasto aniołów
powrót do 36 komnaty
*:arrow: uniwersytet portchester (czy jak to sie pisze)
zielona mila
16 świeczek
*:arrow: eko jaja
jaskiniowiec
moj przyjaciel wrog
symetria
forest gump
pojutrze
*:arrow: martwica muzgu
cykcyk - Sob 14 Sty, 2006
W koncu sporzadzilem liste. Specjalnie dla Ciebie Rysiu
CKY2K
The Shawshank Redemption
Młode wilki
Haggard
G.I.Joe The Movie
Trainspotting
Cruel Intentions
Grind
Słodko-gorzki
Buddy
CKY3
Requiem for a dream
Ken Park
The Crow
Głośniej od bomb
SLC Punk
In the name of father
Wild At Heart
Szczęśliwego Nowego Yorku
Dracula (1992)
Blair witch project
21 Grams
The Butterfly Effect
28 Days Later
Dead Alive
Cradle Of Fear
Evil Dead II
Necronomicon
The Green Mile
Chasing Amy
Aneta - Czw 26 Sty, 2006
1-Trainspotting
2- Memento
3-Tożsamość
4-Morderstwo pierwszego stopnia
5- My, dzieci z dworca ZOO
6- American history X
7- Znamię
8- Pi
9- Katedra
10-Klan jaskiniowego niedzwiedzia
11-Walka o ogień:wink:
12-Piąty element
13-Blair witch project
14-Statek widmo
15-Ring 1 i 2 cz.
16-Miasto aniołow
17-Płytki facet
18-The darkness
19-american beauty
20-Zielona mila
21-Uśpieni
22-Długi pocałunek na dobranoc
23-Oszukac przeznaczenie 1 i 2 cz.
24-Smakosz 1 i 2 cz.
25-Pojutrze
26-Obcy / wszystko
27-Efekt Motyla
28-the Jacket
29-Dług
30-Inni
street- core napisał/a: | Cytat:
Zagubiona autostrada / Lost Highway
No nie pierdol Ja widziałem ten film oglądałem 2-3 razy i do dziś nie wiem o co w nim chodzi |
ale Mulholland Drive jest jeszcze dziwniejszy
ale to charakterystyczne dla filmow lyncha
wójek Radek - Czw 26 Sty, 2006
Wymieniam:
"Fight Club"
"Wielki błękit"
"Underground"
"MIś"
"W imie Ojca"
"Żywot Brajana"
Reszta jest milczeniem.
HaBibi - Czw 02 Lut, 2006
* "MIŚ"
* "Requiem for a dream"
*"Clockwork Orange"
* "Trainspoting"
*"Forrest Gump"
*"Życie jest piękne"
* "American History X"
* "Tancząc w ciemnościach"
* "Pulp Fiction"
* "Dług"
* "Symetria"
* "Chłopaki nie płaczą"
* "American Beauty"
* "Dzieci Niebios"
* "Inni"
siwa - Czw 02 Lut, 2006
wójek Radek napisał/a: | "W imie Ojca" |
świetny film, ja jakos nie moge zdecydować sie na te naj ale to kilka ktore bardzo lubie:
"Leon zawodowiec"
"Urodzenie mordercy"
"Edward nożycoręki"
"Brooklyn Boogie" ("Dym" czyli o ile sie nie myle druga czesc czy cos takiego tez jest b.fajny)
"Europa Europa"
no nie wiem nie potrafie sie zdecydować. chwilowo to by było na tyle jak cos sobie przypomne, a to napewno, to dopisze
topinambur - Czw 02 Lut, 2006
Dołączam moją skromną listę Wprawdzie bardziej jest to reprezentatywna próbka, niż kompletne the best of..., ale zawsze byłwem niezdecydowany...
Dobre, bo polskie :
Miś
Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
Nie ma rózy bez ognia
Brunet wieczorową porą
Hydrozagadka
Medium
Przepraszam, czy tu biją
Życie wewnętrzne
Nic śmiesznego
Śmierć prezydenta
Wodzirej
Bez znieczulenia
Barwy ochronne
Balanga
Psy
I zagramaniczne kawałki :
Death Wish, reż Michael Winner
The Getaway, reż Sam Peckinpah
Dawn of the Dead, reż George Romero
Rabid, reż David Cronenberg
Suspiria, reż Dario Argento
Assault on Precinct 13, reż. John Carpenter
Braindead, reż Peter Jackson
Irma la Douce, reż Billy Wilder
Monty Python and the Holy Grail, reż Terry Jones i Terry Giliam
Monty Python's Life of Brian, reż. Terry Jones
Monty Python's The Meaning of Life, reż Terry Jones
Commando, reż Mark Lester
Close Encounters of the Third Kind, reż Steven Spielberg
Duck Soup, reż Leo Mc Carthy
The Pink Panther Strikes Again, reż Blake Edwards
Nie potrafię ustalić hierarchii ważności, prosze mi wybaczyć.
siwa - Wto 21 Mar, 2006
siwa napisał/a: | "Leon zawodowiec"
"Urodzenie mordercy"
"Edward nożycoręki"
"Brooklyn Boogie" ("Dym" czyli o ile sie nie myle druga czesc czy cos takiego tez jest b.fajny)
"Europa Europa" |
Dym to jednak pierwsz cześć, ....teraz ciąg dalszy...
"Arizona Dream"
"Kids", raczej nie ulubiony ale warty polecenia
Moskwa - Nie 02 Kwi, 2006
1. Romper Stomper
2. American history x
3. Rekwiem dla snu
4. Fightclub
5. Oldboy
6. KIDS
7. Pulp fiction
8. Dziewiąte wrota
9. Dracula
10. Oczy szeroko zamknięte
11. Leon Zawodowiec
12. Green street hooligans
13. Huragan
14. Zielona mila
15. Threat
16. Braterstwo wilków
17. Cotton Club
18. Willow
19. Uśpieni
20. Porzucona
21. 12 małp
22. Wywiad z wampirem
23. Vanila sky
24. Fanatyk
25. Wyspa
hodei - Nie 02 Kwi, 2006
1. Duże zwierze vel Polowanie na wielbłąda
2. Święci z Bostonu
3. Amelia
4. Arizona Dream
5. Underground
6. Kroniki Portowe
7. Godziny
8. Buena Vista Social Club
9. Polowanie na Króliki
10.Fanatyk
Z_Kwatery_Głównej - Nie 16 Kwi, 2006
Stroszek (Herzog)
Big Sleep ( z Bogartem i Bacall)
Czy Pamiętasz Doris Bell? (Kusturica)
Nosferatu (Herzog)
Chinatown (Polański)
Once Upon A Time in America (S. Leone)
Apocalypse Now (Coppola)
Wild Bunch (Peckinpach)
Flesh & Blood (Verhoeven)
The Cook The Thief His Wife & Her Lower ( Greenway)
Basic Instinct (Verhoven)
Life Of Brian (Jones)
Nie Zaznasz Spokoju ( Waskowski)
Dune ( Lynch)
Casablanca ( tylko czarno biała)
Clockwork Orange (Kubrick)
Ugly, Dirty and Bad (Scola)
Brazil (Gilliam)
Night Of The Living Dead (Romero- czarnobiały)
Killers ( z Lee Marvinem i Ronaldem Reganem )
Dr.Strangelove (Kubrick)
+
Piłkarski Poker (Zaorski)
Plan 9 from Outer Space (Wood)
Cat People ( Mc Dowell + Nastassia Kinski)
QkiZ - Nie 16 Kwi, 2006
buri napisał/a: | american beauty |
Borys napisał/a: | "Mulholland Drive" - David Lynch |
street- core napisał/a: | 1. Poszukiwanie świętego grala Monty Pyton |
street- core napisał/a: | 4. Miś |
street- core napisał/a: | 9. Reqwiem dla snu |
street- core napisał/a: | 12. Adwokat diabła |
paul997 napisał/a: | 21. Matrix |
no_alibi napisał/a: | 17 Rozmowy kontrolowane |
geerwazy napisał/a: | Forrest Gump |
wójek Radek napisał/a: | "Fight Club" |
topinambur napisał/a: | Brunet wieczorową porą |
topinambur napisał/a: | Commando, reż Mark Lester | zajebysta komedia
Moskwa napisał/a: | 15. Threat |
Moskwa napisał/a: | 16. Braterstwo wilków |
od siebie dodam jeszcze:
Hot Shots 1 i 2
Nagie bronie wszystkie części
więcej grzechów nie pamiętam, jak se przypomnę to moze dopiszę.
włocahty 91 - Pon 01 Maj, 2006
Sin City
Rejs
Pulp fiction
Władca pierścieni I
Władca pierścieni II
Władca pierścieni III
J A B O L P U N K
maciek333 - Nie 07 Maj, 2006
trainspotting
requiem for a dream
dzien świra
man bites dog
fight club
clockwork orange
romper stomper
dzien w ktorym umre
no a z glupawych komedii to niech bedzie od biedy chlopaki nie placzą
ps wczoraj widziałem zajebisty film trza go dodac do tej listy
małżowina ze świetlickim i malenczukiem
tander - Pon 22 Maj, 2006
pulp fiction
chłopaki nie płaczą
leon zawodowiec
dzień, w którym umre
że życie ma sens
trainspotting
amores peros(czy jakoś tak )
martwica mózgu
pi
w ogóle pozdrawiam, nowy jestem na forum
maciek333 - Pon 22 Maj, 2006
tander napisał/a: | pulp fiction
chłopaki nie płaczą
leon zawodowiec
dzień, w którym umre
że życie ma sens
trainspotting
amores peros(czy jakoś tak )
martwica mózgu
pi
w ogóle pozdrawiam, nowy jestem na forum |
uważaj bo nowi mają cieżko
dzien w ktorym umre wyjebisty masz plusa ten sam reżyser nakręcił jescze "że zycie ma sens" tez dobre to było ...
tander - Pon 22 Maj, 2006
powtarzasz się
Justyna16 - Pon 22 Maj, 2006
The Sutter
Ring
Pila
Tozsamosc
to tylko kilka z nielicznych. jak cos przypomni mi sie to dopisze
Xiao Mei - Pon 22 Maj, 2006
maciek333 napisał/a: | że życie ma sens wyjebiste masz plusa ten sam reżyser nakręcił jescze "że zycie ma sens" tez dobre to było ... |
Teraz wiem skad ten avatar u ciebie...
Zapewne chodziło ci o "Dzien w ktorym umre"
|
|